მათთვის, ვისაც აინტერესებს რა სქემის მიხევით წერენ ჟურნალისტები ამა თუ იმ ჩვენების მიმოხილვებს, რომელ თეორიულ საფუძველს იყენებენ დიზაინერული ნამუშევრების კრიტიკის დროს და როგორ ქმიან პარალელებს ხელოვნებასა და მოდას შორის, ახალი საინტერესო სახელმძღვანელო გამოჩნდა. “მოდური ჟურნალისტიკა: ისტორია, თეორია, პრაქტიკა” – წიგნის ავტორებმა პიტერ მაკნილმა და სანდა მილერმა შექმნეს, რომელიც ყველა  დამწყები მოდის ჟურნალისტის  კითხვებზე შეძლებს პასუხის გაცემას.

სახელმძღვანელო მათ მიერ ჩატარებული უამრავი კვლევის საფუძველზე შეიქმნა და ის წარმატებით გამოადგება  როგორც პროფესიონალ მოდის ჟურნალისტებს, ისე დამწყებებს.

84c1153908e065e85de7902d39e54607

Parsons The New School for Design-ის პროფესორების აზრით ავტორებმა შექმნეს გამართული და საუკეთესო სახელმძღვანელო, რომელიც დაეხმარება მოდის სპეციალობის სტუდენტებს წერისას აირჩიონ სწორი ვექტორი, ხოლო უკვე შემდგარ ჟურნალისტებს და კრიტიკოსებს შეახსენებს, როგორ უნდა შეხედოს სამოსს მოდის კრიტიკოსმა.

“მოდური ჟურნალისტიკა: ისტორია, თეორია, პრაქტიკის” გამოწერა უკვე შესაძლებელია Amazon-ზე, 33 დოლარად. 100 ფურცლის წაკითხვა შეგიძლიათ უფასოდ  ресурсе Google Books-ზე.

One Response

Leave a Reply