რეკლამა რომ პროდუქტის გაყიდვების ხელშეწყობის ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორია, ამაზე არავინ დაობს, თუმცა, ჩვენს დროში რეკლამამ უფრო მაღალ საფეხურზე აიწია და ხელოვნების ნაწარმიც კია ხშირ შემთხვევაში. ნელ-ნელა, რეკლამებს იძულებით კი არ გვახვევენ თავს, არამედ ჩვენ თვითონ ინტერნეტში, თუ სხვა წყაროებში ვნახულობთ და ინტერესით ვუყურებთ ხოლმე. რა თქმა უნდა, ესეც ერთგვარი მარკეტინგული გათვლაა, რომელიც საკმაოდ კარგად მოქმედებს. რეკლამის როლის ასე გაზრდის ფონზე მით უფრო საინტერესო ხდება წლების წინანდელი, ე.წ. ვინტაჟური რეკლამები. რა ხერხებით ცდილობდნენ ადრე მომხმარებლის მოზიდვას კარგად ასახავს თუ რისი მოთხოვნილება იყო მაშინდელ საზოგადოებაში. ამ ფოტოკრებულში საყოველთაოდ ცნობილი პროდუქტის – კოკა–კოლას რეკლამებს გთავაზობთ. ეს სასმელი , დიდ ცნობადობასთან ერთად თავისი გემოვნებიანი და ყველასთვის საყვარელი რეკლამებითაა ცნობილი.

 

 

ბიჭი ყიდის კოკა–კოლას გზისპირას, 1936 წელი. (Alfred Eisenstaedt—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

კოკა–კოლას ნიშანი გზისპირა მარკეტთან, 1938 წელი. (Margaret Bourke-White—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

1938. (Margaret Bourke-White—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

კოკა–კოლას ბანერი კონკურენტი ფირმების ბანერებთან, 1938. (Alfred Eisenstaedt—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

პუერტო რიკო, 1943. (THOMAS D. MCAVOY)

მანჰეტენი, 1944. (Marie Hansen—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

1946. (Cornell Capa—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

კოკა–კოლას გზისპირა ნიშანი მიუნხენისა და ზალცბურგის ავტობანზე, გერმანია 1947. (Walter Sanders—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

ტაილანდი, 1950. (Dmitri Kessel—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

1950. (Mark Kauffman—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

საფრანგეთი, 1950 (Mark Kauffman—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

1950. (Mark Kauffman—The LIFE Picture Collection/Getty Images)

 

 

 

წყარო: http://www.vintag.es/

Leave a Reply