ბრაზილიური კომპანია Amil-ის უცნაური სარეკლამო პოსტერები სულ ცოტა ხნის წინ გამოჩნდა ინტერნეტ სივრცრეში. კომპანიამ, რომელიც ჯანმრთელობის სფეროში მოღვაწეობს, 7-8 წლის ასაკის ბავშვებს სთხოვა დაეხატათ საკვები, რომელსაც ყველაზე ხშირად მიირთმევდნენ, ხოლო შემდეგ მათ მიერ დასახებული პროდუქტი. ექსპერიმეტნტის შედეგი მოულოდნელი და საკმაოდ დასაფიქრებელი აღმოჩნდა. ბავშვები, რომლებიც ზედმიწევნით ზუსტად ასახავენ ჰამბურგერს, ფრის, პიცას, არ იციან როგორ გამოიყურება ვიზუალურად ყველაზე სასარგებლო საკვები პროდუქტები.

სამწუხარო რეალობა გვიჩვენებს, რომ მშობლები მათი შვილებისთვის ძალიან სასარგებლო პროდუქტებით კვებას არ ანიჭებენ უპირატესობას.

ჰამბურგერი და ყვავილოვანი კომბოსტო

ჰამბურგერი და ყვავილოვანი კომბოსტო

პიცა და კომბოსტო

პიცა და კომბოსტო

კარტოფილის ფრი და ჭარხალი

კარტოფილის ფრი და ჭარხალი

Leave a Reply