ნიუ-იორკულმა სარეკლამო სააგენტომ – Badger and Winters-მა სპეციალური ვიდეო მოამზადა, რომლიც ყველასათვის ნაცნობ გულგის საძიებო სისტემას იყენებს იმისთვის, რათა წარმოაჩინოს, თუ რა დოზით ხდება თანამედროვე სარეკლამო კამპანიებში ქალის ობიექტივიზაცია.  პროექტიც მიზანია რეკლამებში მდედრობითი სქესის წარმომადგენლების ობიექტივიზაციის საზიანო შედეგებზე საზოგადოების ყურადღების გამახვილება. ვიდეოს მონაწილე ქალბატონები ცდილობენ თავიანთი ხმები საზოგადოების ყველა წევრამდე მიიტანონ და ცხადი გახადონ, რომ ისინი არაინ ქალები და არა საგნები.

 

 

 

 

 

 

One Response

  1. yuri Boshnyakov

    AH ZACHEM? AH ZACHEM ? V ETU LUNNUYU NOCH’ POZVOLYLA SEBYA YA ………..

    Reply

Leave a Reply